Zamieszczone przez termit886
Przekręt w ASO Skody-nowy soft do LPG - dotrysk benzyny!!!
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez xtremesystemsa ja kolejnym nabywcom pragne zwrócic uwage na 1.6 ale TDI. silnik naprawde zaskoczyl mnie nieskim spalaniem po miescie (w granicach 6L) z kolei jezli wyjedzie sie za miasto od razu spada do okolo 5/100
przy jezdzie autostradowej to okolice 5,6-6,2
Komentarz
-
-
termit886, mi też nie odpisali, a już minęło trochę czasu.
W dupie nas mają i ASO i LR.Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień:
http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip
Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...
Komentarz
-
-
Moze trzeba zrobic jakas akcje na FB typu "Anty-Skoda" cos jak z NC+....bez przesady nikt mnie nie będzie mnie walił po rogach tylko dla tego ze moze.
Swoja droga mi tez nie odpisał SAP, napisałem im ze ASO oddało mi auto w pogorszonym stanie, narażą mnie na szkode i wieksze koszty przez odłaczenie wyposazenia dodatkowego za ktore zaplacilem (niezgodnosc towaru z umowa i zmiana warunkow gwarancji w trakcje jej trwania)etc...... i cisza...nawet potwierdzenia nie dostalem na maila.
Komentarz
-
-
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez The_playaMoze trzeba zrobic jakas akcje na FB typu "Anty-Skoda" cos jak z NC+....bez przesady nikt mnie nie będzie mnie walił po rogach tylko dla tego ze moze.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tomekjmoplThe_playa, SAP już nie ma (jak było, to jakiś tam kontakt zawsze był), teraz masz VGP i przerasta ich nawet dopisanie klienta do bazy marketingowej ...:
http://www.pzpm.org.pl/Czlonkowie/Vo...n-Group-Polska
A co to samej modyfikacji to mam pytanie dla tych co już widzieli nowy soft(ja czekam na mój kabelek, bo od elpigazu nie pasuje):
1.Od której wersji jest ten mod?
2.Czy poza zaptaszkowaniem "split fuel" mapy zostały tez po modyfikowane?
3.Da sie zrobic dumpa softu oprogramowaniem ze strony Landi?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez The_playaMoze trzeba zrobic jakas akcje na FB typu "Anty-Skoda" cos jak z NC+....bez przesady nikt mnie nie będzie mnie walił po rogach tylko dla tego ze moze.
.Tysiące użytkowników Skody Octavii z "fabryczną" instalacją LPG musi tankować benzynę jeżeli chcą jechać nieco szybciej - tzw dotrysk benzyny wbrew woli użytkow...
Internet nie milczy i choć to pewnie zginie w tłumie i natłoku innych rzeczy, to dobrze że przedostaje się do świadomości informacja, o Skodzie tnącej w ciula.
Statystyczni Państwo Mieczysław i Grażyna Kowalscy, odrzucą Skodę jako następcę ich wysłużonego pojazdu, jak dowiedzą się że do nowej nie da rady założyć gazu, a w takiej z 1.6 benz, o dziwo tez trzeba otwierać bak i czasem wlewać benzyny.
Oj zapłacze jeszcze Skoda za takimi panami Mieczysławami.Artur
Komentarz
-
-
The_playa,
mi oprogramowanie Omegas pokazuje SW version 3.10. Podrzucam zmiany jakie mi się udało zauważyć w mapie i split fuel. Może ktoś spojrzy fachowym okiem. Pewnie bez problemu można wyłączyć promocję. Konfigurację można zapisać i załadować tym softem ze strony LR. Pytanie czy taka operacja jest gdzieś tam logowana w sterowniku ?
Komentarz
-
-
Thnx marcin91860.
Mapy wyglądają jak po autoadaptacji. Dziwi mnie tylko ze nie ma nigdzie okreslonych paramterów kiedy i w jakich ilosciach ten dotrysk startuje, bo pola z % pod cisnieniem sa wyzerowane. Chyba ze to jest zaszyte w sofcie gdzieś.
Swoja droga oprogramowanie wygląda identycznie jak to do ELPIGAZU(AEB), a ono niczego nie loguje, widoczna jest tylko nazwa pliku z jakiego konfiguracja została załadowana.
Dzis przyjdzie do mnie interfejs Landi wiec sprawdze od kiedy tak naprawde wlączali ten dotrysk. Ostatni serwis miałem w sierpniu.
P.S Moze ktos dac linka gdzie ze strony LR mozna pobrac soft bo nie moge znalezc.thnx
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftZamieszczone przez xtremesystemsa ja kolejnym nabywcom pragne zwrócic uwage na 1.6 ale TDI. silnik naprawde zaskoczyl mnie nieskim spalaniem po miescie (w granicach 6L) z kolei jezli wyjedzie sie za miasto od razu spada do okolo 5/100
przy jezdzie autostradowej to okolice 5,6-6,2
Komentarz
-
-
Jakby ktoś potrzebował to zrobilem backup configa instalacji przed update (mapa oczywiście moja wiec do zmiany). Softu nie zmieniają bo ja już mam 3.1 ale bez zaptaszkowanego "split fuel". Swoja droga ciekawe jak on działa przy wypełnionych wartościach w tabelce na 0.
Troche mi sie to nie klei z tym całkowitym/czesciowym przejściem na gaz wedle tego co pokazuje marcin91860, bo wtedy w "operacja przy wysokiej predkosci obrotowej"
powinno byc zaznaczone albo dodatek albo benzyna i tam skonfigurowane prędkości przejścia. W przypadku zaznaczenia "Gaz" chodzi na gazie w każdych warunkach.
Jedyna podpadająca funkcja to "Automatyczny udział benzyny przy wysokiej....", ktoś w aucie przed 2012 ma to zaptaszkowane??
[/i]Załączone pliki
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez fajny52nic na fakturze nie pisze żeby zmieniali oprogramowanie a sami też mi tego nie powiedzieli
Mi jak zmienili soft na nowszy w kompie od LR to nawet nie powiedzieli jak nie zapytałem.
Na szczęście gwarancję mam już za sobą i nie muszę sie spotykać z panami.Pozdrawiam GregorS
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez fajny52nic na fakturze nie pisze żeby zmieniali oprogramowanie a sami też mi tego nie powiedzieli wiec chyba nie zmieniali oprogramowania. Wtedy w ogóle nie wiedziałem, że jest coś takiego jak dotrysk benzyny.
Także ASO/SAP moga nam pokazać :terefere
" Co Pan zrobisz?...Nic Pan nie zrobisz !"
Pzdr. - 1.6 MPI
Komentarz
-
-
Tknięty kilkoma Waszymi uwagami z tego wątku nt. innych problemów z Octavkami i generalnie ASO widzę że i mnie czeka przeprawa z problemem sprężyn tylnej osi (wiem że to inny wątek...) Zmierzyłem i mam z tyłu ok 360mm przy pełnych obu bakach. Na szczęście mam ok 5 tys.km przebiegu a auto mam od 1,5 miesiąca więc nie powinno być problemu z (pseudo)naprawą tych sprężyn przez ASO... Ciekawe jakie inne "kwiatki" wyjdą w miarę czytania tego forum :cry:
Może jacyś "starzy" i bardziej doświadczeni właściciele Octavek II FL (i nie tylko) uświadomią mnie na co zwrócić uwagę - wiem jeszcze o głośnych i wycierających lakier uszczelkach drzwi. Jest coś jeszcze oprócz tych uszczelek i sprężyn co trzeba mieć na oku??? Może to gdzieś już było podawane ba forum - takie kompendium wiedzy dot. Octavek i typowych problemów z nimi związanych?
Komentarz
-
-
Nie szukaj dziury w calym. Jak cos sie wysra to jedz do ASO i walcz a jak nic Cie nie niepokoi to jezdzij normalnie.Budowa domów energooszczędnych, szkieletowych
www.nawmar.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez oldbrotheruświadomią mnie na co zwrócić uwagę - wiem jeszcze o głośnych i wycierających lakier uszczelkach drzwi
Komentarz
-
-
Dzięki za podpowiedzi! Właśnie wróciłem z ASO gdzie zmierzyli mi tylny zwis - wyszedł 363 i 368mm (powinno być min. 384mm) Odesłali te pomiary do centrali i decyzja co mają robić ma być w ciągu tygodnia... Tak z ciekawostek to udało mi się Octavkę rozbujać między Katowicami a Gliwicami do 205 km/h (mój rekord) ops: - było trochę z górki i się śpieszyłem na pomiar :wink:
Inny problem który coraz bardziej zauważam to drgania silnika (co parę sekund - jakby jakiś rezonans się robił) na biegu jalowym (nie ważne czy na PB czy LPG). Podobno "ten typ tak ma" jak czytałem na forach. Tak też drgał silnik w mojej poprzedniej Octavce I Tour 1.6 MPI więc się przyzwyczaiłem i dla mnie to nie tragedia :roll:
Na moje pytanie w serwisie o te drgania pan ASOwiec z poważną miną powiedział że "to wszystko wina ekologii oraz norm emisji CO2 i komputer co jakiś czas odłącza 1 cylider - stąd te okresowe szarpnięcia silnika". O mało ze śmiechu nie parsknąłem na taką mądrość - swoją drogą mają w tym ASO goście wyobrażnię a klientów chyba za idiotów żeby takie kity wciskać...
Komentarz
-
Komentarz